سلام من خواستگاری دارم از خیلی جهات بهم می‌خوریم 

تو جلساتی که با هم صحبت کردیم از نظر فکری  و مذهبی خیلی شبیه هم بودیم و بطور کلی فاز فکری مون یکی بود 

ایشون فوق دیپلم فوریت‌های پزشکی هستن و استخدام اورژانس هستن فقط مساله این هست که ایشون اصالتاً روستایی هستن. کارشون در شهر ما هست و خواهرشون هم همین جا رندگی می‌کنند خودشون هم از ۱۸ سالگی برای درس و کار به شهر اومدند و در صورت ازدواج قرار هست همین جا زندگی کنند. فقط پدر و مادرشون بخاطر باغ و زمینی که دارن در روستا زندگی می‌کنند.

پدرشون فرهنگی هستن در روستای خودشون خدمت می کردند ولی مادرشون تحصیلات زیادی ندارند ولی خانم فهمیده ای هستن،‌پدر مادر من هم فرهنگی هستن و لیسانس الهیات دارم و اکنون دانشجوی کامپیوتر هستم. 

به صورت کلی از اکثر جهات بهم می‌خوریم و از نظر ظاهر و منش هم به دلم نشستن،‌فقط ترس من این هست که از نظر فرهنگ بهم نخوریم،‌چون من همیشه بعد از کفویت اعتقادی، خانواده و کفویت فرهنگی در اولویت معیار هام بوده. می خواستم بدونم این مساله خیلی باعث اختلاف فرهنگی می شه در حدی که بعداً مشکل ساز بشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)