سلام

من دختریم که از سن کم دوست داشتم آشپزی رو و می شه گفت اکثر برنامه‌های آشپزی تلویزیون رو نگاه می‌کردم و دستوراتش رو می‌نوشتم.

اصلاً از نگاه کردن به برنامه‌های آشپزی حظ وافر می برم اصلاً حس خوشایندی دارم که با موادی ساده می تونیم طعم‌های فوق العاده ای خلق کنیم، در طول سالیان من با استفاده از منابع دیگه مثل  سایت‌های معتبر پیشرفت کردم حالا لطف خداست یا چی که هر چی هم بپزم شدیداً مورد پسند اطرافیانم قرار می گیره و یه جورایی معروف هم هستم تو فامیل.

الآن که پیشرفت خودم رو دیدم به سرم زده کلاس‌های فنی و حرفه ای شرکت کنم هم به صورت حرفه ای یاد گیریم و هم مدرکی تو دستم باشه، ولی هیچ اطلاعی از این کلاس ها ندارم کسی هست منو راهنمایی کنه و از هزینه‌های فنی و حرفه ای اطلاعی دارید.

ممنونم پیشاپیش
 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آشپزخانه خانواده برتر (۴۹ مطلب مشابه)