سلام
اخیرا یه دختر خانمی بهم معرفی شده که شرایطش مث بنده است . چند جلسه تلفنی صحبت کردیم و من خواستم خانواده ها رو در جریان بزاریم که ایشون گفتند یکی دو بار هم باید حضوری صحبت کنیم و بعدش....

شرایط ظاهری رو دیدم و خیلی به نظرم خوب بودن چادری موقر و البته بدون کمترین ارایش . دیدگاه های اخلاقیش هم خیلی خوبه و بنده نزدیکه . اما سطح مالیشون خب با من فاصله داره .

من کنار اینکه در زندگی قبلیم واقعا مالی لطمه دیدم کلا هم ادم قانعیم ادا در نمیارم .  ایشون کلا خواسته های مادی بالایی هم داره . البته من جنسشو نمیدونم میگه ازت برمیاد و منم میخوام .

اما من ادمی نیسم که زندگیمو بذرام برا پول در آوردن . من به رزق معتقدم و به تلاش و نه به حرص . حالا مردد شدم فرایند خوستگاری چی باشه .

یعنی همین اختلاف رو جدی بگیرم و تموم کنم یا نه . عقیدش رو اصلااح کنم و براش چشم انداز دیگه از وضعیت مالی ترسیم کنم . ضمن اینکه من ادم بی عرضه هم نیستم . اما ایشون مثلا میگه که باید تا اخر سال درامدتو برسونی به ماهی ۵ تومن .

من کارمندم و اصلا هیجانی هم برا اینکارا ندارم . چون ادمی با این شرایط و ایمان و تقوا واقعا ارزشمنده .

لطفا راهنمایی بفرمایید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)