سلام

من هیجده سال و نیممه و پسرم . به دلایل مختلف و با دید باز تصمیم به ازدواج گرفتم (به گفته مشاورام ). خب. اما هر چی می گردیم پیدا نمیشه... البته کسی که به سن من بخوره ها!

من خودم قد بلندم ( 185 ) با اینکه هنوز 18 سالمه.

با اعتقادات مذهبی هستم و خونوادمون از نظر مالی و تحصیلی خوبن ( برادرام مهندسی و دکترا می خونن و پدر و مادر فوق لیسانس ). تا حالا دو سه جایی رو تا حد دیدن هم رفتیم ولی پسند نشد دیگه

حالا از دوستان عزیزم چند تا سوال داشتم تا کمی راهنماییم کنند

1- من از طریق مشاور و خانواده و ... خیلی اقدام به پیدا کردن دختر خوب کردم ولی معمولا می گفتن به خاطر سن کم نه! به نظر شما دیگه کجا بگردم؟

2- هر جا رفتند خانواده دیدن خب تحصیلات و اینا زیاد به هم نمی خوره و پایین تر بودند خانواده دختر خانوم ولی من گفتم اصلا مهم نیست...اما یه مسئله؛ من خودم سبزه هستم ولی دنبال فردی می گردم که سبزه نباشه. به خاطر همین موارد زیادی حذف شدند. به نظرتون این ملاک مشکل سازه؟!

تشکر پیشاپیش از راهنمایی های دوستان عزیز


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)