سلام
یه سوال داشتم
من یه جوون 29 ساله مجرد و دارای شغل و درآمد ثابت هستم . اخیرا یکی از دوستان یک دختر خانم از یه خانواده با شخصیت بهم معرفی کرد که با یعد از آشنایی فهمیدیم در اکثر زمینه ها با هم توافق داریم و زوج مناسبی برای هم خواهیم بود . فقط یک مشکلی وجود دارد ؛
دختره یه رازی رو بهم گفته که منو آزار میده ، اون گفته که قبلا دوس پسر داشته و بعدش به هم زده و چندین بار هم به خونه ی مجردی دوس پسرش رفته ولی قسم می خورد که بجز حرف زدن کار دیگه ای نکرده .
خودش می گفت با اینکه می تونسته این راز و همیشه مخفی کنه ولی از روی صداقت خواسته که من این راز و بدونم. حالا تصمیم را گذاشته به عهده ی خودم .
با توجه به اینکه من دوس پسر سابقشو  را دورادور  می شناسم و می دونم پسر غیر مذهبی هستش به نظر شما باید حرفشو باور کنم؟
از یه طرف میدونم اون دختر صاف و صادقی هست و از یه طرف دیگه واسم سخته باور کنم که یه پسر غیر مذهبی که دختر میاره خونه فقط بشینه باهش حرف بزنه
به نظرتون چیکار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)