با سلام

سال اول دانشگاه با یه دختری آشنا شدم و از اخلاقش خوشم اومد و عاشقش شدم یه جورایی . الان که دانشگاه داره تموم میشه فکر ارشد هستیم ولی این خانوم میگه من میخوام ارشد رو دو تایی خارج بخونیم  و کلا اونجا زندگی کنیم اگه هم نشد من قضیه ازدواجمون رو بی خیال میشم میرم خارج . منم دوس دارم  دوتایی بریم  ولی احتمالش تو این شرایط که دارم کمه ( امتحان تافل و ... )
دو روز بهم میگه دوسم داره دو روز بعد بازم بحث خارج رفتن ...

نمیدونم چیکار کنم بعد 4 سال که راجع به همه چی برنامه ریزی کرده بودیم نمیتونم ولش کنم خیلی دوسش دارم .

کمکم کنید لطفا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)