سلام دوستان

من خیلی وقته که خواننده خاموش این سایت هستم راستش جدیدا مساله ای برام پیش امده که می خواستم باهاتون مشورت کنم.

من متولد ۶۷ هستم و کارشناسی ارشد دارم و فعلا تو دانشگاه تدریس می کنم. یه خواستگار دارم که ایشون متولد ۶۸ هستند و یکسال و سه ماه از من کوچکتر هستند و شغل دولتی دارند دفعه اول با خانواده شون امدند خونمون من احساس کردم که خانواده شون از نظر اقتصادی و مخصوصا فرهنگی خیلی با ما تفاوت دارند و پایین تر از ما هستند مخصوصا مادرشون.

به اصرار خودشون دفعه دوم امدند و با هم حرف زدیم راستش تو حرف زدن احساس کردم که پسر پاکیه و مهرش به دلم نشست  احساس کردم می تونم دوسش داشته باشم ولی خانواده اش از مادرش گرفته تا خواهر و برادراش خیلی داغونن و اصلا در حد هم نیستیم .

خانواده من همگی تحصیل کرده و به روزند اما اونا دقیقا برعکس ما هستند یعنی اگر من برم تو خونه اونا حرف مشترکی با هیچ کدومشون ندارم میترسم نتونم تحمل کنم و زجر بکشم مخصوووووصا مادرشون با اینکه سنشون زیاد نیست اما از لحاظ لباس پوشیدن و رفتار خیلی خیلی خیلی خیلی با مامان من فرق میکنه.

تو رو خدا کمکم کنید درست تصمیم بگیرم تو برزخ بدی گیر کردم از یه طرف خودشو میخوام و از طرف دیگه خانواده شو نمی تونم تحمل کنم.

به نظرتون ردش کنم و منتظر موقعیت بعدی باشم یا کنار بیام با شرایطش.

پیشاپیش از همتون ممنونم و عذر میخوام که طولانی شد.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)