سال نو مبارک. انشاله سالی پر از شادی و برکت برای شما و خونوادتون باشه.

دوستان ازتون یه مشاوره میخوام و فوری اگه میشه زود جوابمو بدین میدونم سرتون شلوغه ولی غیرشما کسیا ندارم ازش کمک بخوام راهنماییم کنه.

یه خواستگار دارم پسره 33 سالشه و من 20 ساله . خودش منو دیده و پسندیده و اومده خواستگاریم کارش گچکاریه و پسر سختی کشیده ای هستش و طبق گفته خونوادش پسر با ایمان و خوش اخلاقیه و از نظر مالی یه مقدار پول داشته ولی برای برادرش مشکلی پیش اومده و مجبور شده کل دارایشو بده تا مشکل داداشش حل بشه .

خانواده ای داره که سطحش از ما پایینتره و دیپلم داره در حالی که من ترم یک کارشناسی هستم.

ارتون کمک میخوام بنظرت چکار کنم ؟ بنظرت میتونم با چنین ادمی خوشبخت بشم خودش گف تا یکی دو سال طبقه بالای مادرم اینا ساکن بشیم تا یکم جمع کنیم و بعد بریم خونه بخریم.

بنظرت چکار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)