آقایون, داداشام و خانوما , خواهرام ! یه چند تایی سوال داشتم ازتون اما صادقانه هر آنچیز که رسید به مغزتون جواب بدید!
من ۲۱ سالمه, بچه که بودم چاق بودم نه در حد تانکر! تپل بودم لوپام اویزون بودن! بیش فعالی زیادی داشتم یعنی بینهایت x شیطنتم زیاد بود و متاسفانه هست! الان من ۲۱ سالمه و ۵۸ کیلوام و قدم ۱۷۰ نه چاقم و نه نی قلیو ن( استخون بندیم ریزه واسه همین توپور هم نیستم ) اما چون هیکلم برجستس همه بهم میگن توپولی و...!

یعنی کلا آبرو واسم نمونده همه میگن ها, فامیل, دوستام,خونوادم! خجالتم نمیکشن من که بچه نیستم! نمونش دو روز پیش با همکلاسیام منتظر ماشین بودیم که یه کچل شاسی سوار جلومون وایساد . بعد تو اون همه دخی برگشته بمن میگه وای خدا تو چ توپولی! :( یعنی آب شدم از خجالت! بخاطر همین یه جوری شدم که اصلا دیگه اعتماد بنفسم شده ۰- ! 

ترس از اجتماع گرفتتم، همش نگرانم بهم متلک بندارن و مردم بهم بخندن. من هیچوقتم جواب هیچ متلک - شوخی و ... غریبه و آشنایی رو نمیدم. بنظرتون چیکار کنم؟

تریپم دانشحوییه! ساپورت ماپورت نمیپوشم اسپرتم اما نه اسپرت گشاد تنگ میپوشم! قیافمم که تعریف از خود نباشه خوبه یعنی دوستام میگن چهرت بهمون آرامش میده و خوشگلی و .... اگه خودم بگم که تو ۱ سوت پسر و دختر پیرزن و پیرمرد جذبم میشن نه این که بگم یه پا ایشواریام نه بابا همشون یحرفو میزنن: این که مثلا فبلا اینگار یجا دیدمت و خیلی بانمکیو و .... از این چرتو پرتا.  راستی من همیشه لبخند میزم! یعنی کلا یه ته لبخندی رو لبم هست، صورتمم لاغر نیسا.
حالا لطفا بگید مشکل از منه یا از شماها؟ واسه حل مشکلم چیکا کنم؟ چاق نیستم ها نگید برو چادر بپوش و... که کلا متنفرم, خانوما شماهم این مشکلو دارید؟ اقایون شما چه جورید بخودتون اجازه میدید که یه نفرو مسخره کنید؟
سوال بعدیم اینه من با این که ۲۱ سالمه اما هنوزم که هنوزه آتیش بچگیم خاموش نشده, رفتارم بچگونه نیست انرژیم خیلی زیاده دست خودمم نیست! بقول مامانن سرخوشم! کلا نمیتونم یجا ارومم بگیره! خیلی هم زود خسته میشم! یعنی کلا باید با بچیزی ور برم وگرنه حوصلم سر میره!

حالا اقایون لطفا بگید ک شما با همچین دختری مشکلی دارید؟ نگید ترک کن ک توخونمه! راستش هفته آینده اونی که دوسش دارم میخواد بیاد خواستگاریم اما میترسم بهش بگم, اخه قبلا ۳ سال پیش یکیو دوس داشتم بعد قرار شد با هم ازدواج کنیم بعد قرار شد با هم صادق باشیم بعد منم یهوی خصوصیاتمو عرض نمودم و اونم خیلی راحت بهم گفت مگه میخوام بچه بزرگ کنم و خلاصه ولم کرد! یعنی من غیر قابل تحمل واسه مردا؟
همین دیگه این دو مورد مشکل من بود که شاید بنظرتو عجیب و چرت بنظر برسه اما تا جای کسی نیستید نمیتونید مسئله رو درک کنید پس یک طرفه به قاضی نرید و فقط راهنماییم کنید نه نصیحت.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)