سلام

مسئله ای هست که مدت هاست منو درگیر کرده ممنون میشم کمکم کنین.

راستش من تا قبل ازدواجم خواستگاران زیادی از اشنا و غریبه داشتم. یکی از خواستگارانم که پسر فوق العاده خوبی بود تو دانشگاه عاشقم شده بود البته باید بگم شاید علت علاقه اش خودم بوده باشم و رفتارم ، آخه منم اوایل به ایشون تمایل داشتم ولی خب بعد از چند ترم نظرم عوض شد و دیگه ایشون رو مناسب برای همسری نمیدیدم ولی خب ایشون از همه نظر عالی بودن. البته هیچ دوستی بین ما نبود در حد همکلاسی.

ایشون اومدن خواستگاری و انگار مطمئن بودن جوابم مثبته ، شنیدم بعد که جواب منفی دادم روحیه شون خیلی بهم ریخت. الان دو ساله که هم من و هم ایشون ازدواج کردیم و اتفاقا ایشون از دوستان همسرم هستن. و من زیاد پیش میاد ببینمشون.

همسرشون هم دوست خودمه و دختر فوق العاده زیبا و خوش اخلاقیه. با این وجود ایشون هر وقت منو میبینن خیلی معذب رفتار میکنن و من ناراحت میشم . مثلا جایی که کسی حواسسش نباشه بهم خیره میشن و ...

تعجب میکنم با وجود اینکه دو سال گذشته و ایشون هم همسر خوبی دارن چرا باید رفتارشون اینطوری باشه ؟

ممنون میشم اقایون متاهل راهنمایی کنن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)