13 بهمن 95 :

سلام
من دنبال پیدا کردن اون دختر نرفتم و رفتم دنبال کار ... ترجیج دادم صبر کنم تا از حس خودم مطمئن بشم تقریبا مطمئن شدم که حسم یه جور ترحمه و اصلا عشقی نسبت به اون دختر نداشتم . تقریبا فهمیدم این خاطره به این خاطر برام زنده می شه که در اون لحظه به اون دختر توهین کردم و ارتباطم با جنس مخالف خیلی کمه برای همین اون به ذهنم میاد . یعنی مطمئن شدم که اگه با یه دختری ارتباط برقرار کنم یا ازدواج کنم اون به کلی از ذهنم محو می شه !

الان خاطره های توهین هایی که تو اون  خواستگاری به اون دختر کردم داره اذیتم می کنه. چطور باید این ها را فراموش کنم .

بعضی از دوستان گفته بودن باید بهانه می آوردید که قصد ازدواج ندارم و این حرفها ولی خب من بهانه های مختلفی را آوردم از جمله این که : تا قبل از سی سالگی به ازدواج فکر نمی کنم ، جنون آنی دارم و ممکنه در زندگی مشترک منجر به قتل بشه ! ، در آلت تناسلی مشکل دارم به طوریکه امکان رابطه جنسی مقدور نیست ، چندین بار صیغه کرده ام بعد از ازدواج هم ادامه می دهم . قصد دارم در آینده یک زن دیگه هم بگیرم ! و رابطه جنسی با دوست دختر را چندین بار تجربه کرده ام و ...

می دونم که دروغ هام یک کم ناهماهنگ بوده ولی خب من هم در شرایط بد روحی بودم و این کار هم غافلگیرانه انجام شد برای همین دروغ هام زیاد جور در نیومد آخه اهل دروغ گفتن هم نبودم !

الان مشکل من اینجاست که این خاطره را چه جور می شه فراموش کرد ؟! می دونید چون با دلایلم برای عدم ازدواج راضی نمی شدند کار به بحث و دعوا کشیده شد و به خاطر عصبانیت بیش از حد حتی به همه شون توهین هم کردم حتی به همون دختر الان فکر می کنم دچار مشکل عصبی شدم چون توهین هایی که اون زمان کردم مدام توی ذهنم تکرار می شه و یک جور احساس عصبانیت شبیه همون حسی که اون لحظه بهم دست می داد الان دوباره داره برام تکرار می شه . این اتفاق در روز چندین بار تکرار میشه واقعا وضعیت دیوانه کننده ای هست . به نظرتون روانپزشک می تونه این مساله را برام حل کنه ؟ چون تا حالا کارم به روانپزشک نرسیده چون کلا خیلی آدم آرومی هستم ولی این خاطره کلا اعصابم را بهم ریخته ، بعضی وقت ها  به خاطرش از تموم دخترها متنفر میشم و تصمیم می گیرم کل عمرم را مجرد بمونم و...

24 خرداد 95 :

سلام دوستان

چند سال پیش دختری بهم پیشنهاد ازدواج داد ولی من به اون گفتم که عاشق دختر دیگه ای هستم . به هر حال من به اون دختری که خودم عاشقش بودم نرسیدم و الان دیگه بهش فکر نمی کنم ولی مدام فکرم درگیر اون یکی دختر میشه  .

به نظرتون اگه  ازش خواستگاری کنم چه جور برخورد می کنه با توجه به اینکه می دونسته اون زمان به کس دیگه ای علاقمند بودم آیا درسته الان برم طرفش ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)