سلام

من دختری 18 ساله هستم تا حالا خواستگار زیاد داشتم ولی هیچ کدوم از خواستگارم مستقیما به خودم پیشنهاد نمیدن و یک راست با خانوادم در میان میزارن و من اینو دوست ندارم حتی یکی از خواستگارم که داروساز بود و زندگی مستقل داشت رو به همین خاطر رد کردم من وقتی با دوستام از خیابان رد میشم نمیتونم به هیچ پسری نگاه کنم یعنی فک میکنم برام کسر شانه و بعد وقتی دوستام در مورد پسرایی که دیدن اظهار نظر میکنن من اصلا نمیتونم هیچی بگم و اونا میگن تو خیلی مغروری به همین خاطرم پسرایی که خواستگارتن جرات نمی کنن موضوع رو با خودت در میون بزارند دیگه خودمم کم کم باورم شد اونا جرات ندارن بیان جلو و به خودم بگن.

 اما من دوست دارم بایه پسر که به خودم پیشنهاد داده و اخلاق همو کاملا می فهمیم و با هم دوست بودیم ازدواج کنم و اون بیاد خواستگاریم ولی نمی دونم چرا هیچ کدوم سراغ من نمیان؟ حالا به نظرتون چیکار کنم برم تابلو تابلو تو خیابون یا توی مجالس به پسرا زل بزنم اخه از این جو سو سول بازیا خوشم نمیاد لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)