سلام دوستان

دختری زیر 30 سال هستم و لیسانس دارم و خانواده ام به جز مادرم که دیپلمه هستند اما بسیار با شعور و روشنفکر .

مابقی اعضای خانواده لیسانس و فوق لیسانس هستند تنها دختر خانواده هستم و ساکن تهران اما اصالتا از یکی از شهرستان های مازندران .

اما تنها اصالتا چرا که بزرگ شده تهران هستیم سالها و خانواده ی کارمندی و تحصیلکرده دارم و از قشر متوسط جامعه هستیم .

خواستگاری دارم از یکی از شهرهای غربی " ایلام " . من هیچ شناختی فعلا خانواده ی این اقا پسر ندارم تنها میدانم که فرزندان تحصیلکرده هستند.

حال دوست دارم نظر دوستانی که ازدواج فارس و کرد داشتند رو بدانم مثلا طریقه ی صحبت. نحوه ی لباس پوشیدن و حضور در مراسم عروسی و مراسم عروسی فرهنگ نشست و برخاست ،مراودات اجتماعی و ارتباط ... .

به طور کلی اگر هر نوع اطلاعاتی در این مورد دارند و یا ازدواج هایی این چنین دارند و یا شناختی از مردم کرد ایلام دارند بدهند و به نظرشان در مورد ازدواج های این چنینی چطور هست؟؟

ممنون از پاسخگوییتان دوستان خوبم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)