سلام دوستان
من امسال دومین سالیه که کنکور میدم تک دخترم چند تا برادر بزرگتر از خودم دارم و خونواده مذهبی هستیم و تمام خونوادم از افراد سرشناسن شهرن و از لحاظ مالی خدا رو شکر تامین هستیم و خودم هم از لحاظ قیافه مشکلی ندارم .

راستش من تا حالا 8 تا خواستگار داشتم که همشون ثروتمند هستن و همشون هم شغلشون ازاد هست البته با پشت کنکور بودنم انتظار کارمند رو ندارم اما سوال من اینکه البته ببخشید این حرف رو میزنم ؛

تمام این پسرا بیشتر شبیه دخترن تا پسر منظورم اینکه همشون واقعا خوشتیپ هستن البته اگه نباشند جوری به خودشون میرسن که فوق العاده میشن من با این موضوع مشکلی ندارم ولی نمیدونم چرا همشون هیز و چشم چرون هستن ( اینو با تحقیق خونوادم متوجه شدیم ) .

البته جوری ارایش میکنن و ابرو برمیدارنو مو رنگ میکنن که من شک دارم اینا دخترن یا من ؟ من واقعا نمیدونم چرا همچین پسرایی میان سراغ من خودم اهل نمازم و از لحاظ ظاهری مانتویی و شیک پوش هستم اما بی حجاب نه واقعا نمیدونم چرا چه اون هایی که با واسطه معرفی شدن چه فامیل همشون ایجورین ؟

این اخری هم که اومده بود پسره جوری لباس پوشیده بود که من خجالت میکشیدم باهاش حرف بزنم راستش شلوارش بیشتر شبیه ساپورت بو یا موهشو زیتونی کرده یا ابرو هاشو بهتر از من برداشته بود .

من واقعا نمیدونم این پسرا با خودشون چی فکر میکنن که میان سراغ من . بخدا برادرام خیلی عصبانی هستن یا بابام میگه اگه قرار باشه همچین کسایی بیان خواستگاریت بهتر تا اخر عمر مجرد بمونی و مامانم که همش گریه میکنه و کاشکی هیچ وقت به دنیا نمیومدی :(

احساس میکنم خونوادم له شده بخدا نمیدونم چرا منی که اهل خدا و نمازم چرا همچین پسرای هیز و دختر نمایی میان سراغم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)