3 سال با پسری دوس شدم بعد از کلی اصرار و فشار خانوادم میخواد ماه اینده به خواسگاریم بیاد.  25 سالمه 1 خواهره عقب افتاده ذهنی 35 ساله دارم و 1 خواهر مطلقه 29 ساله و برادر کوچکم 21 سالشه ، همه مون بیکاریم و لیسانسه . پدر و مادرمم سواد ابتدایی دارن وضع مالیمونم خیلی خوب نیست در حدی که وسیله ای خونمون خراب شه نمیتونیم عوض یا تعمیرش کنیم .

مادرمم با همه این وضعیتا ادعا داره و انتظار که ما بهترین داماد و واسش پیدا کنیم . من خونه زندگیه دوس پسرمو دیدم وضع خوردنشون و دیدم از ما بالاترن اما تیپ و هیکلش ازم خیلی پایین تره و جایی ما رو ببینن میخ ما میشن که چجوریاس با این پسره 1 کم تپل عینکی کچل دوستم .

ببینین ما توان خرید 1 دس مبل تو خونمونو نداریم چجوری بگم تا ماه آینده بیان خواستگاریم مردم عقلشون به چشمشونه . منو با این همه ویژگی خوبم نمیگه تبل تو خالی بودی ؟

خودم دلم میخواد فقط بگم زنگ بزنن خونمون تا غرغرای مامانم تموم شه . اما دیگه جوابشو ندم و نذارم بیان خونمون .. خسته شدم باید آرزوهامو به گور ببرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)