سلام

دوستان پسری هستم بیست و چند ساله متاسفانه بیکار و بی انگیزه دارم واسه کنکور 97 میخونم و خیلی سردرگم...

بیشترش بخاطر اینه سنم بالا رفته و شغل و تخصص خاصی ندارم هر کی ازم میپرسه شغلت چیه خجالت میکشم با این سن میگم هیچی ... ! خودم عاشق چند تا شغلم ولی نمیدونم برم سمت کدومش . کسی درباره جوشکاری چیزی میدونه چون با یه سایتی اشنا شدم هم دوره های حضوری و غیر حضوری داره هم مدارک بین المللی میده.. نمیدونم چه سختی هایی داره این شغل یا چه مزایایی ؟

میخوام درس بخونم ولی با این بیکاری همش عذاب وجدان دارم .  نمیدونم چیکار کنم برم سمت چه شغلی ؟ به برنامه نویسی هم فکر کردم ولی سنم بالا رفته میترسم از پسش بر نیام . حالا با این جوشکاری به طور تصادفی اشنا شدم دیگه نمیدونم چیکار کنم ؟ شغل های هنری مثل تصویر برداری و کارگردانی چطوره؟ با جوشکاری میشه رفت کشور دیگه ؟ یعنی با اون مدارک شرکتی خارجی استخدام بشیم ؟

ممنون از همه


مطالب پیشنهادی از بایگانی خانواده برتر:


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)