سلام
من دختر 22 هستم  و با خانوادم خیلی مشکل دارم . جو خونه واقعا متشنجه، من هر کاری میکنم که رضایتشونو جلب کنم نمیشه. اقایی ازم خواستگاری کرد اوایل دوسش داشتم اما رفتارایی ازش دیدم که واقعا ازش متنفر شدم.

راستش الان به این نتیجه رسیدم که اون منو نمیخواد و هدفش دوستی بوده با اینکه من دختر مذهبی هستم ولی قیافه و ظاهرم جالب نیس، متاسفانه ، مادرم بهم فشار میاره و میگه شوهر کن.

من دوس دارم ادامه تحصیل بدم چون ولی پدرمم مجبورم کرده برم سرکار تا مخارجمو تامین کنم اخه یکم ناخن خشکه. واقعا تو این وضعیت افسرده و عصبی شدم. اما خانوادم میگن تو بخاطر ظاهر و قیافه ات خواستگار خوب برات نمیاد همینو قبول کن و برو سر زندگیت  .

بقیه همکلاسیم بخاطر اخلاق و شخصیت من میگن لیاقتت بیشتر ازین پسره ست ،واقعا احساس پوچی و بی ارزشی مبکنم وقتی خانوادم منو با این دید نگاه مبکنن.

لطفا راهنماییم کنید چطور ازین وضعیت خارج بشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)