سلام
من یک پسر سی ساله هستم و تحصیلات مهندسی و شغل مناسب دارم . مادرم فوت شده و پدر پیرم در روستا کشاورزی میکنه. با کمکهای برادر بزرگم درس خوندم البته کاملا دولتی...
حدود چهار ماه قبل با خواهرم به خواستگاری دختری رفتم که تو دانشگاه بهش معرفی کرده بودن. دانشجوی یک رشته تاپ ... چادری و بسیار پاک و مهربون. البته زیبایی چهره متوسط یا کمتر هست. و از نظر مادی در حد خودمون . با خواهرم رفتیم خونشون و کمی با خانوادش و خودش صحبت کردیم. شمارشو گرفتم تا کمی تلفنی صحبت کنیم.
بعد از یک هفته تلفن زوم بهش و در مورد کلیاتی صحبت کردم و ازش خواستم دوباره ببینمش. گفت باید بیام خونه اما من گفتم بیرون ببینمش . هم بخاطر پوشش بیرون و هم اینکه راحت تر باشم. قبول نکرد. بعد از چند روز دوباره خواهش کردم و یک قرار گذاشتیم و چند ساعت حضوری حرف زدیم.
ازش خوشم اومده بود خیلی صداقت داشت. بعد از چند روز بهش زنگ زدم و گفتم برادرم درگیر بنایی یه و بعدش دوباره میایم خواستگاری. چند بار دیگه هم تلفنی صحبت کردیم. همیشه هم من زنگ زدم اون اصلا زنگ نزد حتی یکبار گفتم دوستش دارم ولی اون هیچی نگفت.

خیلی تو این مدت به برادرم گفتم. ولی اون هیچ اقدامی برای من نمیکرد... بخاطر همینم تا الان مجرد موندم. خلاصه تا چند روز پیش که راضیش کردم بریم دوباره خواستگاری. با خانمش و پدرم و برادر دیگه ام رفتیم. برادرم از طرف من با باباش صحبت کرد. ظاهرا کسی مخالفتی نکرد و اومدیم. به محض اینکه اومدیم هم پریدن به من و خواهرم که این چه انتخابی بود ؟
میدونین برادرم بخاطر اینکه تو خانواده فقط من مهندس شدم و اینا توقع داره که یک دختر خیلی از خانواده پولدار رو انتخاب کنم. با اینکه خودمون از نطر مالی متوسط رو به پایینیم. مخالفتشون خیلی زیاده. بابام چیزی نمیگه ولی داداشام و زن داداشم بسیار مخالفن.
من دلم نمیخواد اون دختر رو بیارم به جمعی که هیچکی نمیخواد و اینطوری پشت سرش حرف میزنن. این توانایی رو دارم که بزور راضی شون کنم یا بدون رضایتشون اقدام کنم. اما نظرات خانوادم دربارش خیلی بده. و من میدونم اگه باهاش ازدواج کنم بیشتر آسیب میبینه.
و باید توهین بشنوه و زندگی خوبی نخواهیم داشت. چیکار کنم حالا ؟ بهش چی بگم؟ به خانوادش چی بگم؟ دیروز خواهرم گفت چون از داداشم ترسیده تو دانشگاه به دختره گفته که ما خوشمون نیومد. و دختره هم بی هیچ حرفی رفته. چیکار کنم به نظرتون ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)