سلام 

پسر 26 ساله شاغل هستم خودم آدم مذهبی نسبتا کم حرف و درونگرا ،‌اخیرا با معرفبی اشنایان به خواستگاری دختری رفتم ، جلسه اول یه خورده حرف زدیم ، دختره تا حدودی مذهبی و اهل معاشرت هست ، البته با این ها زیاد مشکل ندارم .

فقط فهمیدم لیسانس ***** داره ، از دوران دانشجویی به یاد دارم که دختران ****** اهل دوس پسر و رابطه ی ها این چنینی بودند ، مثلا من که خودم برق خوندم ، در برقی ها از 10 دختر 2 یا 3 تاش دوس پسر داشت . ولی ***** ها از 10 تا 9 تاشون ، نمیدونم به خاطر این موضوع به این خواستگاری خاتمه بدهم یا نه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)