دختری 21 ساله هستم.

حدود 4 سال پیش با همسرم که از فامیل هستش ازدواج کردم.

ازدواجم فقط از روی علاقه ای بود که بهش داشتم و نه احساس جنسی و چیز دیگه.

شوهرم هیچی نداشت حتی کار.

خدا رو شکر بعد چند سال وضع زندگیمون بهتر شد و آروم آروم داره رو غلطک میافته.

من همسرم رو خیلی دوسش دارم ولی واقعا از یسری رفتاراش خسته شدم.

زبون پر نیش و کنایه ای داره و منم منم کردناش زیاده.

همیشه هم سرخانواده بحث و جدل داریم.

الان به این سن که رسیدم فهمیدم علاقه مهمه ولی اخلاق خیلی بیشتر.

نمیگم اخلاق نداره هرکسی خوبی و بدی هایی داره. ولی حس میکنم بدی هاش داره واسم غیرقابل تحمل میشه.

هیچکس بجز من و همسرم از اینکه ما تو این دوران با هم نزدیکی داریم با خبر نیست.

بارها خواستم برم پیش یه مشاوره و همسرم هم حاضر بیاد ولی میگم اگه بگه ما به درد هم نمیخوریم با این شرایطی که من دارم چیکار کنم.

خودم از اینکه باکره نیستم واسم مهم نیست. فقط از عکس العمل خانوادم میترسم. از طرفی میگم اگه عروسی کنم و بعدش نتونم این رفتاراش تحمل کنم چی ؟

دختر هوس بازی هم نیستم که بگم ترک رابطه نزدیکی واسم سخت باشه. حالا من موندم و کلی دو دلی و فکر جور واجور

تو رو خدا بگین من چیکار کنم؟


تجربیات زوج های موفق:

تجربیات دوران متاهلی یکی از خانواده برتری های قدیمی

نحوه ی بیدار کردن شوهر از خواب !

مرا در خانه سروی هست

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

تو جوجه ی ناز و تپل منی منم شیر پر قدرتتم

میخوام که تجربیات زندگی متاهلی ام رو براتون بگم

شما چطوری خودتون رو برای شوهرتون لوس میکنید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)