سلام
یه سوال دارم از اقایون فقط خواهش می کنم با فکر جواب سوالمو بدین ... جوابتون خیلی مهمه برام
من 21 سالمه و دانشجوی یه رشته ی خیلی خوب از دانشگاه اهواز .
خواستگار زیاد داشتم بیشترشونم از دانشگاه ولی خوب تا موضوع رو بهشون گفتم از ازدواج با من پشیمون شدن ....
موضوع اینکه پدر من کمونیست هستن و اعتقادی به خدا ندارن مامانمم تقریبا مثل بابام
ولی من خدا رو شکر یه راه دیگه رو واسه زندگیم انتخاب کردم....
نمازمو میخونم... روزمو میگیرم ... نوکر خدا هم هستم
حجابمم مانتوییه ولی یه تار از موهام پیدا نیست... ساده و بی ارایش اما خوشگل
خلاصه خودم سعی کردم اون طوری باشم که لایق بندگی خدا باشم
یه مدته همش کارم شده گریه هیچ کاری هم نمی تونم بکنم!
من که خودم اینطوریم پس چرا پسرای مومن و مذهبی به خاطر مامان و بابام پشیمون میشن؟!!
نمیدونم شاید اصلا هیچی بهشون نگم بهتر باشه!!
چیکار کنم؟!!! خواهش میکنم کمکم کنید...
شما هم حاضر نیستید با چنین دختری ازدواج کنید؟!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)