با سلام

از خانومها سوالی داشتم .

بنده 27 سال سن دارم و مدرکمم فوق لیسانس حسابداریه از لحاظ ظاهری تعریف از خود نباشه خوبم قدم 180 وزنمم 90 چشم و مو و ابرو هم مشکی سربازم هستم تقریبا نصف  سربازیمم مونده قبل خدمت حسابدار یه شرکت بودم هم اکنون هم هستم .

خانواده میگن بریم خواستگاری بنده زیر بار نمیرم میگم زوده بزارید سرمایه ام رو بیشتر کنم الانم یه ماشین دارم تنها سرمایه امه که باهاش میشه یه خونه رهن کردو اجارشو داد اما یکم میترسم از خرج و مخارج زندگی تو خونه هم تحت فشارم واسه ازدواج از بچگی هم روپا خودم بودم به پدرمم اصلا نمیخوام تکیه کنم .

شما همچین پسری بیاد خواستگاریتون چی میگید؟ پسری که سرمایش فقط خودشه و ماشینش همین اما آدم کاری هستم بنظرتون برم خواستگاری حرف پول بیاد وسط چیکار کنم چی بگم ؟؟؟؟؟؟؟

ممنون میشم راهنماییم کنید با تشکر 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)