سلام

من اینه که نزدیک به یکسال هست که به پسری علاقمندم ، متأسفانه دوستم بدون اطلاع من این موضوع رو باهاشون در میان گذاشتن در صورتیکه من شدیدا مخالف اینکارش بودم !

اونم به دوستم بهانه هایی اورده بود که یکیش هم این بوده که قصد ازدواج نداره و اگر هم بخواد ازدواج کته با دختری با فلان ویژگی های رؤیایی ازدواج میکنه!! که البته اینو فکر میکنم واسه اینکه دوستمو بکلی نا امید از خودش کنه گفته بودن چون مسائل دیگه هم در بینه که صلاح نیس مطرح کنم !

البته من هیچوقت تو رفتارم و نگاهم طوری رفتار نکردم که ایشون متوجه دوست داشتن من بشن ! کاملا معمولی بودم در مقابلشون !! این مساله مربوطه به اوایل تابستانه . اون آقا دوست شوهر دوستم هستن .

اینم بگم ایشون از یه شهر دیگه هستن که تو دانشگاه شهر ما تحصیل میکنن و ماها از یه شهر دیگه که فاصله هم زیاده ! بعد ایشون جدیدا به شوهر دوستم گفته بودن که یه دختر خوب بهشون معرفی کنه ! که اون بنده خدا هم قصد داشتن منو معرفی کنن !

حالا سوال من اینه که اینکه اون آقا به شوهر دوست من سپردن ، با وجود اینکه میدونن من صمیمی ترین دوست همسر دوستشون هستم و ظاهر موجهی هم دارم تا بحال خطایی از نظر رفتار بیرونی از من سر نزده ، ممکنه نظرشون به من بوده باشه؟!

از یک طرف من اون آقا رو دوست دارم ، از طرف دیگه هم میترسم پیشنهاد شوهر دوستمو در مورد معرفی من قبول نکنن و من دوباره بشکنم !‌ هم دلم میخواد منو معرفی کنن ، هم دلم میخواد جلو اینکارشونو بگیرم !

اگه حداقل 50 درصد هم احتمال بدم شاید نظرشون به من بوده باشه شانسم رو امتحان میکنم !  ولی اگر نه دلم نمیخواد دوباره شکست بخورم و پس زده بشم!

ممنون میشم منو راهنمایی کنید . مخصوصا آقایون 🌹


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)