سلام

من یه دختری هستم 23 ساله ...

تا حالا تجربه ازدواج نداشتم ... همیشه تو تصوراتم دوس داشتم همسرم مداح و کمی مذهبی به خصوص تو ظاهر ، مثلا ته ریش داشته باشه و مردونه باشه....

تازگی با آقایی آشنا شدم که 8 سال اختلاف سنی داریم یعنی ایشون 31 سالشونه ... مداح هستن... و ظاهرشون خیلی جذبم کرده ... دقیقا همون خصوصیاتی که من میخوام...

ولی مشکل اینجاست که این آقا یه بار ازدواج کردن و حدود سه سال با خانمشون زندگی کردن و بر اثر اتفاق خانمشونو تو یه تصادف از دست دادن و الان سه ساله تنهان ...

تو این سه سال با تمام نیازی که داشتن اصلا گناهی مرتکب نشدن فقط یه بار صیغه کردن که خب حلال بوده...

میخواستم ببینم نظرتون راجع به ازدواج من با این آقا چیه؟؟؟ این آقا فوق العاده مهربون ولی ظاهری مردونه و جدی دارن...

مومن هستن و اخلاقشونو دوس دارم. در ضمن مادرشون هم فوت کردن و با پدرشون تنها زندگی میکنن. دختر خانما اگه جای من بودن چیکار میکردن ؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)