سلام
من به اسلام و خدا اعتقاد دارم
یه وقتا به دلایلی اعتقادم سست میشه ولی معجزه های خدامو و امامامو با چشمای خودم دیدم و باور دارم. برای همین از اسلام نمیخوام دست بکشم.
من به دلایلی و شرایطی ک تقریبا برام فراهم هست میتونم با یه پسر خارجی ارتباط برقرار کنم و دوست دخترش باشم.
خیلی هم دلم میخواد. کاری ندارم به عواقبش که همه مون هم میدونیم ( ممکنه حتی همو نبینیم هیچ وقت، ازدواج نکنیم، تو قلبت میشکنه اسیب میبینی، مشکلات قبل یا بعد از ازدواج ب خاطر دوستی و... راجع ب این موضوع ها تا حدی مطالعه داشتم, پس لطفا تکرارشون نکنید )

و نمیتونم هم مجبورش کنم که مسلمون بشه. خوب یه جورایی شاید خودخواهانه به نظر بیاد. مثل اینک اون به من بگه تو "باید" مسیحی یا بی دین بشی تا با من ازدواج کنی. نکنی هم باهات قطع رابطه میکنم.
من میخوام هم اسلام رو تا حدی که برام ممکنه در شرایط فعلیم قبول کنم و هم میخوام دوستی معمولی و از راه دور با اون پسر که دوسش دارم رو داشته باشم.
 من 17 سالمه. لطفا نگید تو هنوز بچه ای. مسلمه که نمیتونم الان هم ازدواج کنم یا شرایطش رو فراهم کنم!!! توی شرایطی هستم که احساس تنهایی میکنم و بنا به همون شرایط یکی از اعضای خانواده ازم دوره .

پدرم سن بالایی دارن و در بعضی موارد از مادرم هم به خاطر مسائلی بدم میاد. دوستای صمیمیم تو شهرای دیگه هستن و نمیتونم از نزدیک ببینمشون. تنها چیزی که میتونه همدمم باشه شاید اون پسر باشه.
منم میدونم که کفویت فرهنگی خیلی مهمه... ولی خوب خیلیا هم از ملت های مختلف با هم ازدواج کردن و الان خوشبختن.

اصلا جدا از این قضیه، اگه ی مسلمون در حال حاضر دوس پسر غیر مسلمون داشته باشه، بعد به خاطر به هر شرایطی پسر نتونه مسلمون بشه، دختر از صمیم قلب اون مرد و دوس داشته باشه و هرد و بخوان با هم ازدواج کنن چیکار باید بکنن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)