سلام به همه دوستان

من یک کمک و راهنمایی از شما دوستان می خواستم. برای حل موضوعی که چند ساله زندگی منو تحت الشعاع قرار داده و در واقع داره همه چیزمو ازم می گیره.

4 ساله به دختری علاقمندم. ایشون 24 سالشه و من 28 ساله هستم. دفعات زیادی ازش تقاضای ازدواج کردم و پدر شون به دلیل اختلافات خانوادگی قدیمی شدیدا مخالف بودن و قبول نکردن.

به طوری که پاسخ قطعی منفی دادن. اما من وابستگی روانی شدیدی به ایشون پیدا کردم. با شنیدن این خبر که ایشونه به زودی دارن ازدواج می کنن حس دیوونه واری بهم دست داده. من مشکلی با جواب منفی ایشون نداشتم اما مشکل من چیز دیگریه.

این روزا تمام کابوس و اضطراب من تصور اون لحظه ست که کسی که عاشقش  بودم رو متعلق به کسی دیگه ببینم.... بذارید رک بگم اینکه جسمش مال کس دیگری باشه... تصور این لحظه و لحظه رابطه و معاشقه شون کابوس زندگی من شده و منو از خواب و خوراک انداخته... حس حسادت می کنم به اونی که اونو داره.

تو رو خدا راهنماییم کنید تا این کابوس رو فراموش کنم. گاهی فکر می کنم بعد از ازدواجش دیگه نمی تونم زنده بمونم... می دونم حرفام غیر منطقیه و دوست دارم از این دایره بسته خارج شم ولی نمی تونم...

چیکار کنم تا اونو برای همیشه فراموش کنم و این کابوس دست از سر زندگی من برداره ... ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)