سلام.
من مدتیه که توی این وبلاگ هستم و مطالب رو می خونم و گاهی وقت‌ها نظر می ذارم، مشکلی رو یکی دو ساله دارم، ولی نمی‌خواستم به صورت رک، جایی مطرح کنم، الآن دیگه واقعاً کم آوردم.

داستان از این قراره که من حدود دو سال پیش با دختر خانمی آشنا شدم از طریق فضای مجازی، بحث کاری بود که گفتم نمونه کار بفرستید و ایشون فرستادن، امّا همکاری شکل نگرفت؛ روزهای بعد صحبت‌ها ادامه پیدا کرد و علاقه شکل گرفت.
مدتی این صحبت‌ها ادامه داشت تا من ابراز علاقه کردم و ایشون هم غیر مستقیم به من رسوندن که یک طرفه نیست و ایشون هم علاقه مند هستند.

ما تا اینجا شناخت خاصی نسبت به هم (از لحاظ خانوادگی، فرهنگ و...) نداشتیم که من یه روز یه سری سؤال ها رو برای آشنایی بیشتر پرسیدم و متوجه شدم که از لحاظ فرهنگی و خانوادگی تا حدودی متفاوت هستیم، توی یه شهر هستیم امّا ما توی یه منطقه، و ایشون در منطقه ای دیگه که شرایط، فرهنگ و... متفاوته. (ما منطقه بهتری هستیم (که واقعاً از این منطقه بندی ها متنفرم)) 

برای من مسئله جدی بود ولی به خانواده خودم نگفته بودم و بی هماهنگی با خانواده خودم، با خواهر بزرگ‌تر ایشون صحبت کردم که ایشون هم گفتن ارتباط مجازی راه به جایی نداره و ارتباط تون رو قطع کنید.

خب سخت بود، مدت موقتی ارتباط نداشتیم امّا مجدداً به یه طریقی ارتباط گرفتیم، ما تا اون موقع همدیگه رو حضوری ندیده بودیم.

چند بار قرار حضوری گذاشتیم، ولی نه قرار به اون صورت! قرار ما تهش این بود که من یه سمت خیابون و ایشون یه سمت خیابون باشن، یا نهایتاً آخرین قراری که داشتیم توی یک کوچه بود که با فاصله نشسته بودیم و صحبت کردیم. من از یک متری ایشون رد نشدم چون اصلاً با قرارهای متداولی که امروزه بین دخترها و پسرها گذاشته می شه موافق نیستم. خلاصه ارتباط ما در این حد بوده ولی وابستگی شدید پیدا کردیم.

من با مادرم در میون گذاشتم و ایشون موافق نیستن (مخالف هم نیستن)، و فهمیدم نظر پدرم هم مخالفه.

این رو هم اضافه کنم که بنده یک سال از ایشون کوچک ترم، ولی خودم به شخصه از همسن های خودم جلوترم، چیزی بوده که خیلی‌ها بهم گفتن و این طور برداشت کردن.  امّا به هر حال این اختلاف سن هست و نمی‌دونم در آینده مشکلی پیش میاره یا نه.

به پیشنهاد من یک سال به طور کامل ارتباط مون رو قطع کردیم که یه گپ ایجاد بشه و تصمیم درست تری گرفته بشه که آیا واقعاً به درد هم می‌خوریم یا خیر.

ما هر دو نفر مون معتقد به دین هستیم و از این جهت هم عذاب وجدان داریم به خاطر ارتباط نامحرم، از لحاظ دینی من و ایشون اعتقادات نزدیکی داریم، از لحاظ فرهنگی و خانواده خیلی بهم نزدیک نیستیم، به خاطر سن بنده هم احتمالاً خانواده ایشون مخالفت کنن، خانواده خودم رو هم که بالاتر توضیح دادم، و الآن واقعاً بین یک دو راهی واقعاً سخت دل و عقل موندیم، از طرفی واقعاً به یکدیگر علاقه مندیم و علاقه‌ی واهی نیست، از طرفی توی مواردی با هم اختلاف داریم و هر دو لجباز بودیم (بعد از گذشت چند سال مقداری از این لجبازی کمتر شده)، ما حتی توی گرفتن نوع مراسم هم با هم اختلاف داریم.

این موارد وجود داره و ما توی تصمیم گیر‌ی بشدت گیر کردیم که چه تصمیمی درست هست. ممنون می شم دوستان نظرات شون رو بگن.
 سن رو هم بیست * در نظر بگیرید*
اگر هم توضیحات بیشتری توی هر بخش از صحبت هام نیاز بود بفرمایید تا توضیحات بیشتر رو ارائه کنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)