سلام
به نظر شما چطوری میشه ازدواج کنم
پسرم 28 ساله .من چند سالیه برای کار اومدم تهران و اینجا هم زندگی میکنم خدا رو شکر کار خوبی  دارم و ازش راضیم خانواده ام شهرستان زندگی میکنند.
الان چند مدته تصمیم گرفتم ازدواج کنم ولی یه سری مشکلات هست که نمیتونم حلشون کنم .
مشکل اول: من چون قراره اینجا زندگی کنم دوست دارم با کسی ازدواج کنم که اهل اینجا باشه ولی خانواده ام دید خیلی خیلی منفی به آدمهای اینجا دارن و اصلا نمیتونن کسی رو از اینجا قبول کنند من هم به خاطر علاقه ای که به خانواده ام دارم نمیتونم ناراحتشون کنم چند بار شده از همکاران و کسانی که میشناختم رو برای خواستگاری رفتن به خانواده معرفی کردم ولی اصلا حتی حاضر به دیدن دختر هم نشدن .

خودشون هم کسانی رو معرفی میکنند که شهرستان هستند ولی من اصلا اینجوری دوست ندارم نمیدونم چطوری کسی رو انتخاب کنم  نه دل خانواده ام رو ناراحت کنم که اینهمه برای من زحمت کشیدند و نه روی نظرات خودم پا بذارم چطوری میشه این مسئله رو بدون درد سر حل کرد؟

مشکل دوم: چطوری با یه خانوم آشنا بشم؟ من اینجا غیر از چند تا فامیل دور که رفت و آمد نداریم کسی رو ندارم کسی هم که شرایط منو میشنوه بدون اینکه منو دیده باشه اجازه جلسه آشنایی نمیده چند بار همکارام از فامیل و آشناهاشون کسی رو معرفی کردند که بعد از اینکه موضوع مطرح شده گفتن دختر به شهرستان نمیدیم از نظر موقعیت اجتماعی و قیافه و موضوعات مالی مشکلی نیست فکر کنم به خاطر آشنایی کم باشه فرصت آشنایی هم پیش نمیاد نمیشه هم خودم برم با خانواده هاشون یا خود دختر صحبت کنم

مشکل سوم: چرا دختر ها از من میترسند؟ من چند سال مجرد توی این محیط و دور از خانواده با همه جور جوی ساختم و تنهایی زندگی کردم سعی کردم هر شرایطی بود مشکل اخلاقی و رابطه غیر اخلاقی نداشته باشم. (منت به کسی هم نیست افتخار هم نمیکنم. چون خودم دوست نداشتم و ندارم و اینجوری بزرگ شدم ) ولی همین باعث دردسر من شده کسی باور نمیکنه یه مرد بتونه اینجوری زندگی کنه همه میگن مگه میشه تو وقتشو موقعیتشو داشتی ولی کاری نکردی ؟؟؟!!! انگار ضرورتی هست که دروغ بگم. حتی اگر بگم آره با چند تا خانوم بودم و رابطه داشتم ولی الان جدا شدم و فراموششون کردم بهتر منو قبول میکنند تا اینکه بگم با کسی نبودم

به خاطر این سه موضوع ازدواج من امکانش وجود نداره ممنون میشم اگر نظر بدید چطوری حلشون کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)