از بچگی از کچل شدن متنفر بودم، ولی مدرسه‌ای که توش درس می خوندم ما رو مجبور می‌کرد که هر ماه موهای خودمون رو کوتاه کوتاه در حد کچل کنیم و با موزر کوتاه کوتاه کنیم، حتی این قدر رو این قانون حساس بودن مادرم چند دور خودش با تیغ از ته برام زد. 

و این موضوع روح منو آزار می‌داد و خیلی غصه می‌خوردم و شدیداً بعد از هر سلمونی من رو تحت تاثیر می داد. متاسفانه از راهنمایی من درگیر موضوعی شدم که اوایل خودم هم نمی دونستم چیه تصاویر موهای شدیداً کوتاه و کچل شده خانم‌ها رو پیگیری می‌کردم و فیلم هاش رو می‌دیدم و همین طور جلو رفت الآن که حدوداً ۲۶ سالمه هنوز درگیر این پیگیری و نگاه کردن به فیلم و تصاویر از این قبیل دست هستم

راه حلش چی هست که از زندگیم کامل بره و من دیگه پیگیری نکنم این چیزها رو؟ 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)