سلام به همه

راستش سوال دارم که خواستم از شما دوستان کمک بگیرم . چند سالی میشه که دچار ترک لب هستم، اغلب هم با خونریزی هستش. جوری که صبح که بیدار میشم رو لبم لخته ی خون جمع شده! با خندیدن و حرف زدن یهو شروع میکنه خون اومدن... خیلی کلافم کرده، با اینکه لب یه عضو اساسی هست و خیلی رو زیبایی تأثیر داره...

دکترای خیلی زیادی رفتم، پماد ها، ویتامین ها و حتی تقویتی هم استفاده کردم فایده نداشته، شاید چند روز بهتر بشه یه کم ولی خوب نمیشه... اینم بگم خیلی به خمیر دندان حساسیت دارن لبام، البته با بعضی بیشتر با بعضی کمتر.

حالا از شما خواهش میکنم راهنمایی کنید.. در ضمن من چون رنگ لبم خیلی روشنه از رژلب ملایم استفاده میکنم ولی همونم رو لبم پوسته پوسته میشه، اگه رژ خوبی هم سراغ دارید معرفی کنید ممنون میشم.

در پناه حق


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)