سلام

بنظر خیلیا این سوالم یا این پست خنده دار بیاد ، ولی واقعا دارم دچار یک وسواس میشم پس به حرفام گوش بدین و کمکم کنید .

من موهای چربی دارم یعنی مثلا ۲۴ ساعت هم نمیشه بعد از استحمام موهام چرب میشه . خب چرب شدن موهای سر برای هیچ کس خوشایند نیست مخصوصا ما خانم ها . از شامپوهای مخصوص موی چرب هم استفاده کردم فایده نداشت .... خب بریم سر اصل مطلب ؛

مشکل من اینه که اگه بخوام موهای تمیزی داشته باشم باید روزانه استحمام کنم . یه مدت هر روز استحمام میکردم بعدش وسواس فکری پیدا کردم . مثلا با خودم میگم حیف این وقت و ساعت نیست هر روز برم حمام ( بهم نخندین ولی واقعا من با خودم درگیر شدم سرِ این حمام کردن روزانه ) از یه طرف نمیخوام موهای سرم رو با سشوار خشک کنم ( موهای تقریبا بلندی دارم ) با خودم هی کلنجار میرم میگم چند ساعت بشینم بعد از استحمام موهای سرم خشک بشن؟!

یا مثلا هر کی رو میبینم میگم خوش بحالش چجوری همیشه موهاش تمیزه ؟ مخصوصا خانم هایی که موی بلند دارین بگین چجوری خشک میکنید ؟ از مضرات سشوار خیلی میدونم دلم نمیخواد موهام آسیب ببینه .

ممنون میشم بنده رو راهنمایی بفرمائید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)