سلام خدمت خانوم ها و آقایون محترم سایت
دوستان من دختری 22 ساله هستم. خیلی ریزش موهام شدیده. رفتم دکتر واسه کاشت مو. بهم گفتن کاشت مو واسه افرادیه که دچار طاسی و... شدن. گفتن رو من جواب نمیده.

حالا من دنبال اینم که آزمایش بدم که چرا موهام می ریزن. و از تقویت کننده مو استفاده کنم. کسی هست از تقویت کننده مو استفاده کنه و اثرش قابل توجه باشه؟

مدلشو اگه می شه ذکر کنین. من تعریف ریکاپیل رو خیلی شنیدم. در حین استفاده کردن از تقویت کننده آیا می شه اکستنشن کرد؟ کسی هست اکستنشن کرده باشه؟ آیا ضرری واسه مو نداره؟ هر چند وقت یه بار باید اکستنشو تمدید کرد؟ موی اکستنشن شده با موی طبیعی فرق زیادی داره یا نه؟ آیا مشخص می شه که اکستنشن کردیم؟

چه روشی از اکستنشن بهتره و عارضه کمتری داره؟ من خیلی سرچ کردم تو نت. اما با توجه به این که بیشترشون جنبه تبلیغاتی داشتن. می خواستم نظر مردمی که این کار رو کردن هم جویا شم.

ممنون از همگی

مرتبط:

تجربیات شما در مورد ریزش مو

تجربیات شما در مورد قطع ریزش موها و رشد دوباره ی اون ها

تجربیات شما در مورد جلوگیری از ریزش مو

تجربیات شما در مورد حل مشکل چرب بودن و ریزش مو

درمان ریزش مو و تاثیر روغن سیاهدانه بر آن

بعد از دکلره موهام، ریزش موی شدیدی دارم




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)