سلام عزیزان من اولین بار است که سوال می پرسم و جواب شما قوت قلب است لطفاً حتی اگه تجربه‌ای ندارید باز هم نظرتون رو نسبت به شرایط من بگید.

من متولد ۷۹ ام و تابستان ۹۶ دچار مشکل در اشیل پام شدم و گچ گرفتم ولی این درست نقطه‌ای شد که هیچ وقت به زندگی برنگشتم. شاید مسخره به نظر بیاد ولی این موضوع کاملاً روحیه منو کشت. 

من چند سالی است که پشت کنکورم و درد شبانه پام یه طرف و مسئله کنکور واقعاً منو تحت فشار گذاشته از طرفی به کلی نامید و بی انگیزه ام و با خودم فکر می‌کنم حتی در صورت تلاش و قبولی من در یه رشته معقول مثلاً پرستاری چطور با این وضعیتم می تونم برم سر کار. 

و از طرف دیگه واقعاً به درس و دانشگاه و سر کار رفتن بنا به زندگی خانوادگی ام احتیاج شدید دارم. من پسر نازک نارنجی نیستم، مشکلات زیادی رو از سر باز کردم و پدرم کوچک که بودم (۸ سالگی) فوت کرده و مشکلات خیلی زیادی بعدش برام پیش آمده است. با اون وجود هیچ چیز به اندازه این مسئاه منو بی انگیزه نکرده. عملاً دست از زندگیم کشیدم لطفاً کمکم کنید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)