سلام

قبول کنید تو وضعیت الآن کشور خرید ماشین برای یه جوون خیلی سخت شده، از طرفی هم هوا خیلی آلوده س هم گواهینامه موتور به خانم ها نمیدن، وقتی یه خانوم می تونه ترک موتور بشینه و حجابش هم حفظ کنه چرا نتونه رو دوچرخه بشینه؟!!

من متوجه شدم حساسیت رو این مورد خیلی دیگه داره غیرمنطقی و ظالمانه میشه برای خانم ها، خسته شدم از بس مسیر سر کارم تا خونه رو پیاده رفتم.

اتوبوس خور نیست با اینکه تو محله خودمونه از اون طرف با اون همه خستگی باید پیاده برم کلاس زبان، منم یه انسانم مثل همه و حق دارم وسیله نقلیه داشته باشم ولی پولم نمی رسه بخرم با اینکه گواهینامه هم گرفتم.

بیاین فرهنگ دوچرخه سواری رو جا بندازیم که هم از این آلودگی هوا خلاص بشیم هم از شر ترافیک سنگین خیابون، راستی اگه در مورد مدل دوچرخه هم اطلاعات دارید ممنون میشم راهنمایی کنید.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)