با سلام و خسته نباشید.

من دختری بیست و چهار ساله هستم و دو ماه است که عقد کرده ام. با  مشکلات بسیاری در همین دو ماه روبرو شده ام که یکی از مهمترین آنها این است که احساس میکنم نامزدم به من در جمع به خصوص در جمع خانواده اش بسیار بی توجه است.

از طرفی یک بار که از این موضوع به او شکایت کردم ربع ساعت صحبت نکرد و بعد شروع به گریه کرد. و من به سختی او را آرام کردم. خودش میگوید که تمام تلاشش را میکند که به من محبت کند به همین خاطر از این حرفم دلگیر شده است.

اما هیچ تغییری نکرده است و زمانی که در جمع هستیم اصلا کنارم هم نمی نشیند. البته با صحبت خیلی به من ابراز علاقه میکند اما در رفتارش اثر چندانی از علاقه نمیبینم. برادر من هم نامزدی است اما رفتارش با نامزدش  زمین تا آسمان با نامزد من متفاوت است.خسته ام لطفا به من کمک کنید. به همین زودی از زندگی متاهلی سیر شده ام.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)