سلام خدمت دوستان

من 18 سالمه یک ساله عاشق دختری شدم که خانواده هردومون شناخت کامل رو همدیگه دارن. با خصوصیات اخلاقیش آشنام و واقعا برای من یک فرد ایده آله ( این طور نیست که چون عاشقشم عیب هاشو نبینم و مغرضانه فکر کنم) الان خانواده های ما در جریانن و موافق نامزد کردن ما.

من هیچ دوستی باش نکردم و حتی الان شمارشو ندارم. هنوز خواستگاری رسمی نکردیم فقط در حد ابراز علاقه. شاید سر جمع سه چهار بار با دختره تنها شدم. چون هردومون علاقه زیادی بهم داریم و هر دو عشق اولمونه بهم دیگه که میرسیم دلمون میلرزه. قلبمون تند تند میتپه. محو هم میشیم. هیچ کدوم حرفی نمیزنیم. من اصلا خجالتی نیستم تو کلاس جلوی معلم رقصیدم! ولی نمیدونم چرا اینجوری میشم نو تون لحظه هیچ چیزی به ذهنم نمیرسه.

سؤال اصلیم اینه که کسایی که با تجربه ان و این دوره ها رو گذروندن میشه لطف کنن پیشنهاد بدن وقتی که همدیگرو می بینیم من چیکار کنم؟ درباره چی حرف بزنم؟ چه کارهای عاشقانه ای کنم؟ ممنون میشم

فقط خواهشا دو تا مورد زیر رو فراموش کنید

1.حرفایی که معمولا تو خواستگاری میزنن: نظر همدیگرو خواستن درباره مسائل مختلف و جای بحث

2. کارهایی که با بدنش در تماس باشم چون این کار خیانت در امانته


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)