سلام وقت تون بخیر

من مدتی با یک آقایی در ارتباط بودم که در آخر با کتک کاری و فحش و ناسزا از سمت خانواده من این ارتباط تموم شد، من بچگی کردم، خامی کردم عکس دادم تو دوران ارتباط مون به اون آقا ،عکس ها عکس معمولی نیست، الان ۵ ماه از تموم شدن رابطه مون می گذره و کلاً بعد تموم شدن ایشون با کسی دیگه رفتن تو رابطه، به نظرتون عکس‌های منو هنوز دارن؟ 

چقدر احتمال داره بخواد پخش کنه عکس‌های منو؟ من خودم یه کم وسواس فکری هم دارم، هر چند که اون آقا از این اخلاق ها نداشت حرف عکسم نشد و همون موقع گفت پاک کردم همه شون رو، امّا این فکر ولم نمیکنه، چون توبه کردم. 

به نظرتون با اینکه رفته تو رابطه با کسی احتمال داره عکس‌های منو هنوز داشته باشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)