سلام
من در صورتم یه عارضه پوستی وجود داره که قابل درمان نیست. اگر از این نقص صورتم فاکتور بگیرم چهره ام خیلی زیباست. ولی همین نقص بدجور برای دیگران که اولین بار منو میبینند جلب توجه میکنه.
به جز دو تا خواستگار که منو پسندیدن ولی من و خانواده ام جواب رد بهشون دادیم دیگه مورد پسند کسی قرار نگرفتم تا حالا.
چون موقعیت خانوادگی و اجتماعی خوبی هم داریم و بقیه خواهرام هم ازدواج خوبی داشتن احساس میکنم خواستگارام ظاهرمو نمیپسندن که همون جلسه اول خواستگاری به جلسه دوم نمیرسه.
البته خودم بهشون حق میدم با خودم میگم حتی اگه خودشون نظرشون مثبت باشه شاید از انتخابشون مقابل فامیل و اشنا خجالت بکشند. گاهی وقتها دلم میگیره و به خدا شکایت میکنم که چرا من اینطوری بدنیا اومدم ولی بعد پشیمون میشم از ناشکری کردنم.
تحصیلکرده هستم و نمیخوام تعریف کنم ولی دختر باوقار و خوش اخلاقی هستم هیچی تو زندگیم کم ندارم به جز یه همدم . اقایون چقدر این موضوع تو انتخاب همسر براتون اهمیت داره؟
به نظرتون من و امثال من حقمونه که تنها بمونیم؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)