سلام
حدود هفت ماه پیش پسری به طور سنتی اومدن خواستگاری. وقتی منو پسره تو اتاق دیگه صحبت میکردیم .
خواهرم شماره رو به اسم مادر پسره یعنی ... خانوم تو گوشیم ذخیره کرده بود. و به من نگفته بود . بعد از همون جلسه فهمیدیم به درد هم نمیخوریم و همه چی تموم شد .

دیروز که گوشیمو چک میکردم به دوستام پیام تبریک یلدا بدم.دیدم یه شماره هست به اسم ... منم یه دوست صمیمی داشتم به اسم ... فک کردم شماره دوستمه.

اول تبریک یلدا فرستادم بهش . امروز با اون شماره زنگ زدن فهمیدم که شماره پسر خواستگاره بوده. کلی خجالت کشیدم و عذرخواهی کردم.

نمیدونم چکار کنم یه وقت فکر نکنه عمدا با اینکار میخواستم نخ بدم در حالی که واقعا از اینکه شماره متعلق به ایشون بوده خبر نداشتم.

از طرفی هم اون موقع با اصرار پدرم ردش کردم ولی خودم بدم نمیومد.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)