سلام
من یه پسر 29 ساله هستم، دانشجوی سال دوم مقطع دکتری تو یکی از دانشگاههای تهران. یه کار پاره وقت تدریس دارم، سربازی هم رفتم. تا به این سن که رسیدم با هیچ دختری دوست نبودم. البته تو دانشگاه با دخترها همکلاس بودم و رابطه کاری که صمیمی هم باشه داشتیم اما دوست نبودم.

تا اینکه چند وقت پیش سر یه کاری با یه خانم 24 ساله که دانشجوی کارشناسی ارشد هست آشنا شدم و بهشون علاقه پیدا کردم. ایشون ظاهرشون خوبه، محجبه هستند، نسبت به بقیه دوستانشون خیلی خوش برخوردند، و خیلی هم باهوش اند.

من خیلی بهشون علاقه پیدا کردم و عذر می خوام گاهی وقتها حتی همین که کنارشون هستم هم تحریک میشم! انقدر که مجبورم محل رو ترک کنم یا سریع بشینم. به نظرم خود ایشون هم بهم علاقه دارند.

با این وجود نمی دونم ازشون خواستکاری کنم یا نه! چون هم من بچه شهرستانم و ایشون تهرانی هستند و احتمال میدم وضع مالیشون از خانواده من بهتر باشه، هم اینکه این امکان رو میدم خبر خواستگاریم تو دانشگاه پخش بشه یا ایشون ناراحت بشن و رابطه کاریشون رو باهام قطع کنند یا استاد مشترکمون رو در جریان بذارن که بد میشه.

اما از یه طرف هم میگم اگه این ترم درسشون تموم بشه دیگه نمی بینمشون و ممکن هم هست بخوان ازدواج کنند. چه کار کنم؟

به نظرتون خواستگاری کنم یا دست رو دست بذارم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)