سلام خسته نباشید
سوالی داشتم از آقایون ..

خانم ها  هم لطفا کمکم کنید..

آقا پسرا اگه خواستگاری دختری بروید که دوستش دارید و هر جور شده بخواید به دستش بیارین ولی اون دختره به شما تو مراسم خاستگاری بگه: چیزی که بهت میگم نمیخوام هیچ کس باخبر بشه من یه تومور مغزی دارم که تا 1 سال دیگه میمیرم اگه عمل نکنم خرج عملم هم خیلی زیاده معلوم نیس زنده بمونم یانه.. ازوداج میکنید؟

حالا اگه دختره عمدا این حرفو بزنه تا بدونه کدوم پسر واقعا حاضره هر جور شده بدستش بیاره و بعد از عقد بگه بهت دروغ گفتم. من هیچ مشکلی ندارم هیچ توموری ندارم فقط میخواستم بدونم چقد دوستم داری.. بنظرتون کار دختره اشتباه هست؟ یا گناهه ؟

ولی پسره بهش بگه دیگه نمیدونم به کدوم حرفات باید اعتماد کنم و خیلی بخاطر دروغم بهش برخورده باشه.

حالا میشه جوابم بدین ممنون میشم کمکم کنید. من الان خیلی دارم غصه میخورم. خب چکار کنم میخواستم بدونم نامزدم چقد دوستم داره. خب تو این دوره زمونه نمیشه مردا رو شناخت.

الان دیگه اصلا بهم اعتماد نداره همش اون قضیه رو میزنه تو سرم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)