سلام
من دختری بالای بیست هستم
مشکلی که دارم اینه که به شدت از مراسم خاستگاری می ترسم به خصوص قسمت چای اوردن . فکرش هم به جونم ترس و دلهره میندازه .
به خاطر همین همیشه خاستگارهام بدون اینکه اجازه بدم بیان خونه مون رد میکنم .خانواده همش میگن بذار بیان و با پسر صحبت کن شاید پسندیدی. ترسم به خاطر اینه که خواستگاری اول که تو سن پایین تر برام اومد اصلا خاطره خوبی ازش ندارم چون سینی چای تو دستم میلرزید و استکان و نعلبکی هم به شدت ترق ترق میکردن و صدای وحشتناکی بلند شده بود.
طوری که همه میخندیدن . اخرش چی بلاخره که باید ازدواج کنم ولی نمیدونم چطور به ترس و استرس و خجالتم غلبه کنم ؟
لطفا کسایی که تجربه دارن کمکم کنن

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)