سلام به همگی
من دخترم و 25 سالمه نیاز عاطفی زیادی دارم و همین طور خیلی گرم مزاجم خیلی زیاد تا حدی که کنترلش تا الان برام خیلی سخت بوده چون از لحاظ ظاهری هم خیلی سریع آقایونو جذب میکنم به خاطره همین چادری شدم بیشتر رعایت کردم کمتر حتی برای حرفای ساده با آقایون صحبت کردم همیشه سعی داشتم برا همسرم نگه دارم احساسمو .

الان یه ماهه با یه آقایی که خواستگاریم اومدن محرم شدم عید فطر نامزدیمه تو همین سه ماه که دارم باهاش صحبت میکنم خیلی عاشقش شدم این آقا هم مثله من خیلی گرمه و همش بی قراری میکنه به سختی کنترلش میکنم که تا عقد صبر کنه با اینکه برا خودمم سخته صبر کردن درکش میکنم این همه سال صبر کرده حالا هم که زن داره باید صبر کنه نمیدونم چکار کنم میترسم با نه گفتنای من آسیب ببینه و خدایی نکرده سرد بشه از طرفی میدونم اگر بگم باشه به کم قانع نمیشه و ما هنوز عقد نیستیم من دوس دارم اولین تجربم شبه عروسیم باشه نه الان به نظرتون بهش بگم نه سرد میشه؟ 

از این شور و حرارتش کم میشه ؟ بهش بگم باشه چی این همه احساسش فروکش میکنه؟ رابطمون خسته کننده میشه با موافقته من؟
و یه چیزه دیگه مامانه من خیلی حساسه وقتی تو اتاق میریم با هم بعدش کلی سوال میپرسه یا باهام برخورد میکنه همش میگه نباید بهت دست بزنه یا تو اتاق چکار میکردید چرا انقد طول کشید یا حتی با سه ساعت تو اتاق بودنه ما گفت باید ببرمت دکتر واقعا از حرفاش ناراحت میشم بهم برمیخوره آخه منو اون با هم محرمیم انقدم عقلمون میرسه تو اتاقه من اینکارو نکنیم هر دومون مذهبی هستیم تقریبا .

تا الان صبر کردیم انقدا هم دیگه بی ظرفیت نیستیم حرفای مامانمم منو میترسونه نکنه دارم اشتباه میکنم آخه منو نامزدم فقط هفته ای یه بار همو میبینیم و انقد دوریش برام سخته که نمیتونم ازش فاصله بگیرم
من باید چکار کنم ؟ چه جور رابطه ای داشته باشم؟


مرتبط با سختی های دوران عقد:

چه کار کنم خانواده ام راضی بشن چند ساعت با نامزدم تنها باشم؟

تازه عقد کردم، می خوام از خانواده خانمم شکایت کنم 

از دوران عقد خیلی بدم میاد، اصلا ضرورتی داره؟

اشکالی داره در دوران عقد خلوت کنیم ؟

خانواده ی شوهر حق دارند عروس رو در دوران عقد پیش خودشون ببرن ؟

دور بودن از نامزد در دوران عقد و بعد عروسی

در چگونگی مدیریت دوران عقد راهنمایی می خوام

در دوران عقد هستم، مادرم سعی می کنه مچ ما رو بگیره