سلام دوستان
الان یه ماهی میشه با عشقمممم نامزد شدیم
یعنی حلقه دستم کردن :)
ولی نذاشتن عقد کنیم و محرم بشیم :(
دو ساله همو میخوایم اخه چرا انقد اذیت میکنن خانواده ها ؟ ( البته خانواده من )
حالا ممکنه بپرسید چرا عقد نکردید؟

عرضم به حضورتون که کلا خانواده من از اولشم با ایشون مخالف بودن چون کم سن بودن و شرایط ازدواج نداشتن ( 22 سالشونه و من 19 سال و اندی)
ولی این اقا انقدر پیگیر بودن ( قابل توجه پسرا که میگن ما غرورمونو نمیشکنیم ) هزار بار نه شنیدن از خانوادم ولی بازم کم نیاوردن البته منم همه خواستگارامو رد کردم و البته چنتایی ام راه دادیم به اصرار ننه جونم ( بین خودمون باشه :))) ) . ایشون هنوز سربازی ام نرفتن . بعد خانواده بنده دستور دادن ایشون اول آموزشی سربازیشونو برن بعد عقد کنید .

الان قرار شده دی ماه برن یعنی من 6 ماه باید صبر کنم!! ولی سوال من اینه که نمیشه زودتر بره؟!
یعنی خودش اگه بخواد نمیشه زودتر بره؟ بعد سوال دیگم اینه که بعد آموزشیش ما عقد کنیم می افته تو شهر خودمون؟ هوم؟!

این روزا خیلی به جفتمون سخت میگذره چون دیر به دیر همو میبینم و محرمم نیسیم معذبیم
با اینکه دختر گرمی نبودم (ینی فک میکردم نیستم) ولی انقدی آقامونو دوس دارم که اصن هیچی -______________-
همین دیشبم اومده بود خونمون میخواستم ... لعنت بر دل سیاهه شیطون :|

الان یه عده میگن چقده پررویی ! نه جدا فک نمیکردم وقتی یه دختر واقعااااااا یکیو بخواد انقدر بی قرارش باشه

دوستان راهنمایی کنید خب

من چیکار کنم؟میترسم اخرش به گناه بی افتم -__-

دعا میکنم همتون عشقی به قشنگیه عشقه من تجربه کنید

قلبانتون

به دو تا کفتر عاشق کمک بکنیییییدددد
ستاره بچینیددددددددددد
بای


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)