سلام

دانشجوی ارشد هستم 24 مهر باید سمینار ارائه بدم و کل تابستون و وقت داشتم انجام بدم همه ش امروز و فردا کردم و انجامش ندادم نزدیک 80 صفحه باید بنویسم برای من فقط 10 صفحه شده.

نمی دونم دلیل امرور و فردا کردن هام و نسبت به درس این قدر سست و ضعیف شدم چبه 

اصلاً دیگه تمایلی بهش ندارم. 

حالم خیلی بده تا ترم پیش یه دانشجوی زرنگ بودم توقع استادها ازم بالا بود الآن همه ش رو هم دیدگاه شون رو نسبت به خودم خراب کردم، نا امید ترینم نمی دونم چه کار کنم و اصلاً دست و دلم نمی ره برم تهران، از استرس و اینکه کاری نکردم و سرزنش خودم همه ش حالت تهوع بهم دست میده. 

شب و روز ندارم از نگرانی و از دست خودم بی نهایت دلخورم، کمکم کنید راهنماییم کنید چه کار کنم، اصلاً میشه جبران کرد؟ اصلاً میشه کاریش کرد؟ 

متشکرم از کمک هاتون و و ممنون از اینکه وقت با ارزش تون رو برام گذاشتید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)