سلام به همگی
لطفا دخترهای سایت کمکم کنن لطفا
من پسری 25 ساله ام که در برخورد با مسائل زندگی مخصوصا ازدواج بسیار منطقی عمل میکنم .  بنده به یکی از دخترهای فامیل علاقه مند شده بودم که در نهایت علاقمو ابراز کردم و چون واقعا قصدم ازدواج بود بعد مدتی به مادرش هم قضیه رو گفتم و از طرف خونواده خودم هم تنها مادر و خواهرم در جریان این موضوع بودن البته مادرم ندونسته که ابراز علاقه کردم ولی خواهرمو در جریان گذاشتم.
من فردی پایبند به اخلاق و شرعیات هستم و این قضیه رو به دختر فامیل گفتم مثلا طرف مقابلم حتما باید اهل نماز روزه حجاب و ... باشه .
خب دختر فامیل شروع کرد به نماز خوندن البته قبلا هم میخوند ولی به گفته خودش نه واسه همیشه . یه کم حجابشو بهتر کرد .تو مجالس عروسی کمتر میرقصید و ...
اما امان از دوست بد متاسفانه یه سری دوستایی داشت که به اصطلاح به روز بودن هر چقدر بهش گفتم اونا به دردتو نمیخورن ولی کو گوش شنوا ؟
ما کلا یک سال با هم بودیم از همه چی زندگی با هم صحبت کردیم از نماز حجاب نوع مجلس عروسی روابط زناشویی و.... بهش گفته بودم که اجباری به چادر نیست هر چند که خیلی دوس دارم اما مخالف پوشش تنگ و کوتاه و چسبون و... هستم بهش گفتم که مشکلی با مراسم عروسی ندارم ولی بزن و بکوب نه .

خلاصه قانع نشد و بهم گفت نمیتونم اُمل باشم میخوام به روز باشم من هم بهش گفتم اعتقاداتم از هر چی واسم مهمتره و خداحافظی کردم و مهرشو هر چند سخت بود ولی از دلم بیرون کردم چون میدونستم که در صورت کوتاه اومدن بعد از به هم رسیدن و فروکش کردن هیجانات اختلافات عقیده ای گل میکنه و ارامشو از زندگیم میگیره .
بعد از دو سه ماه قطع رابطه اس داد که ببخشید و تقصیر من بود ولی دیگه کار از کار گذشته بود و من تصمیمم رو دربارش گرفته بودم .
حالا سوالم اینه که ان شاء الله تا یه چند وقت دیگه میرم خواستگاری به دختری که به خواستگاریش میرم اینارو بگم یا نه؟
اخه متاسفانه چند وقت پیش شنیدم که مادر دختره توی مهمونی گفته بود که حمید اومده خواستگاری دخترم اما ما جواب رد دادیم اگه ازدواج کردم و به گوش همسرم رسوندش چی؟ بخدا من خواستگاری نرفتم یه ابراز علاقه بوده که بعدا فهمیدیم به درد هم نمیخوریم .
یه موضوع دیگه هم اینه که به دلیل ابراز علاقه و دوست داشتن، احساساتم دست خورده و از این بابت خیلی ناراحتم حس میکنم در حق همسر آیندم ظلم کردم اون همه احساس و عشق حق همسر ایندم بودش نه اون دختر .
هر چند که تو آینده هیچی از نظر محبت فداکاری عشق و.... براش از جونم مایه میذارم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)