سلاممن خواستگاری دارم که خیلی مذهبی و در صحبتی که در جلسه خواستگاری با هم داشتیم دائما از اسلام گفت .من خودم دختر چادری هستم و نماز و روزه ام به جا هست ولی این اقا تقریبا میشه گفت خشکه مذهبه.

حالا بحث سر اینه که من به مادرم میگم نمیتونم با این اقا کنار بیام ولی مادرم اصرار داره که همین افا خیلی خوبه و بهتر از این برات نمیاد و بعدا پشیمون میشی .

حالا من چجوری مادرم رو قانع کنم . در ضمن این اقا نه خونه داره نه سرمایه . ولی به خاطر اینکه خیلی مذهبی مادرم میگه فقط همین . دیشب اومدن خونمون و مادرش صبح زنگ زده و جواب میخواد .

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)