سلام

من پسر ۲۷ ساله هستم و مدت ۷ ماهه با دختر ۲۵ ساله، با اطلاع خانواده آشنا شدم برای ازدواج

یعنی روابط ما کاملاً با دوستی فرق داره ولی علاقه دو طرفه وجود داره، و منم می خوام زودتر یا برم خواستگاری یا رابطه رو تموم کنم چون این وضعیت رو خیلی صحیح نمی دونم و یه جورایی عذاب وجدان دارم؛ گرچه مذهبی نیستم اما عقاید کلی من بر اساس دین تنظیم شده.

خوب من اول باید اطلاعات اجمالی از خودم بدم و کمی اطلاعات اجمالی از دختر خانم تا شما بهتر راهنمایی کنید.

کارآموز وکالت هستم و دانشجوی ارشد حقوق خصوصی دانشگاه سراسری ام. از ۲۲ سالگی کار می کردم، ماشین دارم اما خونه نه، شغل های متعدد اینترنتی و غیر فعال دارم و درآمدم در مجموع خوبه 

سربازیم رو هم به دلیل جانبازی پدرم معاف شدم. وضعیت مالی خانواده ام هم متوسط رو به خوبه، یا نسبتاً خوبه

قبلش اصلاً با هیچ دختری آشنا نشده بودم چون کار و تحصیل برام اولویت بود.

موقع آشنایی نمی دونستم کجا زندگی می کنه وگرنه اصلاً شروع نمی کردم، نکته بعدی اینکه این خانم هم بی میل نبود و البته ایشونم نمی دونست کجا زندگی می‌کنم

خوب، من جای بدی زندگی نمی‌کنم، محله ما معتاد و افراد بی فرهنگ نداره و جای تمیزی هست اما ما جنوب تهرانیم، امکان این بود بریم غرب ولی از زمان پدر بزرگ پدرم اینجا بودیم و بومی شدیم 

این خانم شمال تهران اما وضع مالی هر دوی ما تقریباً یکی هست

اینم بگم، فکر نکنید من اهل مادیات و حساب کتابم، بیشتر نگران قضاوت های اطرافیان در آینده هستم و البته تفاوت فرهنگی که ناخواسته ایجاد میشه

راستی ایشون متوجه شدن کجا زندگی می‌کنم و واکنش خاصی نشون نداد و اخلاقش تغییری نکرد، ولی من مطمئنم در آینده مشکلاتی ایجاد میشه و ممکنه من سرزنش بشنوم

میلیاردر نیستم (اینکه در آینده میشم یا نه رو نمی دونم) ولی وضع مالیم خوبه و هر چیزی که دارم بدون کمک خانواده بوده اما با این تورّم و در مقایسه با خیلی از افراد، معمولی محسوب میشم و این منو هم عذاب میده هم مجبورم می کنه بیشتر به فکر مشاغل دیگه باشم! 

کلاً وسواس فکری دارم، احتمالاً اگه کسی روانشناسی بلد باشه، از متنم متوجه شده باشه

به هر حال مردّدم به این ارتباط ادامه بدم یا نه

مشاوره رفتم حرف خاصی نزد، می خوام نظر شما رو بدونم جای من بودید چه کار می‌کردید؟ و اگه خواستم به رابطه پایان بدم چی و چگونه باید بگم که هم ناراحت نشه؟ 

مجدد ممنونم

 

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)