سلام
من 9 ماهه که عقدم با پسر عموم و فعلا تا چند ماه دیگه نمیتونیم عروسی بگیریم اونا تو یه شهر دیگه هستن معمولا من آخر هفته ها میرم و دو سه روز میمونم و بعدش نامزدم منو میرسونه یا خودم میام .
بعضی وقتا هم اون جمعه ها میاد خونه ی ما ولی مادرم خیلی گیر میده . همیشه وقتی میخوام برم یه روز باید باهاش بحث کنم میگه چه خبره اونجا هر روز هر روز چرا اون نمیاد اینجا ؟ یا چرا نمیاد دنبالت یا فقط جمعه ها بیا ببیندت و بره .
از اون طرف هم نامزدم میگه تو همیشه به زور میای اصلا دلت نمیخواد بیای بس که من زنگ میزنم میای . از من فراری هستی .
موندم بین این دو تا چیکار کنم روانیم کردند تا اینکه دیروز با هر دو تاشون صحبت کردم و اینا ولی آخر سر بحثشون شد و نامزدم قهر کرد و رفت هرجفتشونم برام عزیزن ولی نمیدونم به حرف کی باشم خسته شدم .
خواهشا راهنماییم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)