سلام

من دختری 19 ساله هستم . من در دوران بچگی با یکی از پسرای فامیل هم بازی بودم و خیلی با هم خوب و صمیمی بودیم البته خونه اونا تو شهر ما نبود. و فقط عیدها و 3 ماه تابستون می دیدمش .

من از همون بچگی دوسش داشتم و دارم و این رابطه تا کلاس 7 خوب بود .اما کمکم داشتیم بزرگ می شدیم و از هم خجالت می کشیدیم البته بعضی مسائل خانوادگی در این باره باعث فاصله ما شد .

اما الان من موندم یک عشق 10 ساله که حتی یک بار هم دربارش باهاش صحبت نکردم و اونم هیچ وقت بهم نگفت . ما با هم خیلی خوب بودیم اما راجع به این چیزا حرفی نزدیم مثلا وقتی مومد یک کادو کوچیک هم که شده برام می اورد .

اما الان رفتارش خیلی عوض شده به طوری که سعی می کنه وقتی منو می بینه خودشو بزنه به اون راه که سلام نکنه یا به زور یک سلام سرد و خشک باهام داره البته این رفتارش تقریبا با همه اینجوری بیشتر سرش تو گوشیه و زیاد با کسی حرف نمی زنه اما من خیلی دوسش دارم و خیلی سعی کردم فراموشش کنم و به کسی دیگه که دوسم داره فکر کنم اما نمیشه نمی تونم فراموشش کنم .

چند بار می خواستم بهش زنگ بزنم بهش بگم دوسش دارم اما نتونستم که بگم یا وقتی از کسی راهنمایی می گرفتم  گفتن اینکه دختر به پسر بگه دوست دارم جالب نیست و زشته اما من واقعا خسته شدم و بغض همه وجودمو گرفته .

همه میگن اون الان داره عشق و حال خودشو میکنه اون وقت تو به فکره اونی همه بلدن حرف بزنن اما نمی دونن تو دل من چی می گذره  میگن اگه یکی رو دوست داشته باشی اگه ازت جداش کنن فراموشش می کنی چون هوسه اما من هر چه می گذره بیشتر دوسش دارم از ته قلب می خوامش شاید اون تو دوران بچگی این مهربونیاش از روی دوستی بودن اما برداشت من چیز دیگه بود واقعا دوسش دارم چون محبت و دوستیش با همه پسرا فرق می کرد .

نمی دونید چقدر سخته یکی رو دوسش داشته باشی باهات اینطوری رفتار کنه اما من همیشه بیشتر خوبی هاش یادمه و نمی تونم علاقم نسبت بهش کم کنم من تنها ارزوم اینکه بدونه که چقدر دوسش دارم  براش میمرم و اینکه اونم منو دوست داره یا نه .

واقعا خسته شدم و حتی دیگه نمی تونم درس بخونم چون کنکور دارم و اصلا اماده نیستم الان از همتون خواهش می کنم راهنماییم کنید که ایا من بهش بگم دوست دارم درسته یا نه شاید اونم منو دوست داشته باشه اما بهم اعتماد نکنه بگه یا روش نکنه بگه  چون از همون بچگی هم سعی می کرد من اول حرف بزنم بهد اون .

از همتون می خوام که نظرتون رو بهم بگید اگه بهش بگم دوست دارم یا نه یا هر چی که به ذهنتون می زنه تو رو خدا راهنماییم کنید و مثل خواهر و برادر نظر بدید .

و ازتون ممنون می شم اگه کمکم کنید چون خیلی دوسش دارم و ارزومه بهش برسم . راستی من اونو برای دوستی نمی خوام برای زندگیم می خوامش و ازتون خواهش می کنم که برام دعا کنید که بهش برسم ممنون می شم .خداحافظ.....


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

آقای محترم، من شما رو دوست دارم، جرمه؟

خودم اقدام کنم یا منتظر بمونم پسر مورد علاقه م خودش قدمی برداره

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)